9/14/2012

Newest Addiction: Setareh Jewellery

Naast mijn verslavingen voor kleding, schoenen en handtassen {de hele rompslomp dus}, heb ik er nu een nieuwe bij, namelijk Setareh Jewellery. Deze romantische juweeltjes zijn zooooo mooi dat je ze allemaal wil hebben hebben hebben. Esther, de ontwerpster (een stewardess van beroep), is een lieve en mooie dame die deze schatjes zelf maakt. Goud- of zilverkleurig, pasteltinten, vlinders, vogels en natuurlijk de alom tegenwoordige gekleurde roosjes, ...je vindt het allemaal bij Setareh. Ook de prijzen zijn -gelukkig- zeer gevarieerd en dus voor iedereen toegankelijk. Heb je, net als ik, een béétje overdreven {impossible}, dan kan je gelukkig nog altijd een sieradenrekje kopen om je juweeltjes netjes aan op te hangen.
Neem dus zeker eens een kijkje in haar webshop (www.setareh.nl) want het is absoluut de moeite waard.
Hieronder vind je mijn persoonlijke Setareh collectie.
Laat me zeker de jouwe zien. :)




Met deze ketting is het allemaal begonnen...



Gepersonaliseerd medaillon







Geen opmerkingen:

Een reactie posten